DIETA

                                                                                                                                  Dieta na potencję. Co jeść aby wzmocnić erekcję?

Odpowiednie żywienie ma ogromny wpływa na męską potencję. Większość zaburzeń związanych z erekcją ma swój początek w nieprawidłowej diecie. Ciągły stres i brak czasu przyczyniają się do ciągłego popełniania błędów związanych z żywieniem – nieregularne posiłki, spożywanie fast-foodów i zbyt niska podaż witamin i minerałów.

 Żywienie ma bezpośredni wpływ na potencję i powstawanie erekcji. Dzisiaj przyjrzymy się składnikom, które powinny wejść na stałe do Waszego jadłospisu.

 

  1. Słoneczna witamina D

 Bezpośrednio odpowiada za wysoki poziom testosteronu we krwi. Jej niedobory mają radykalny wpływ na potencję i występowanie mocnej erekcji. Jest naturalnie wytwarzana przez skórę poddaną wpływowi promieniowania UV, czyli nasłonecznieniu.

 W Polsce jest niewiele słonecznych miesięcy, więc powinniśmy zadbać o jej odpowiedni poziom. Wysoką zawartość witaminy D mają następujące produkty – tłuste ryby morskie i jajka.  Dodatkowo możemy wspomóc się suplementacją, szczególnie w okresie jesienno-zimowym, kiedy słońca jest jak na lekarstwo.

 

  1. Niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, czyli NNKT

 Kwasy tłuszczowe omega-3, omega-6 i omega-9, mają zbawienny wpływ na organizm człowieka. Działają przeciwzapalnie i wspomagają pracę układu krwionośnego, którego sprawne funkcjonowanie jest kluczem do występowania erekcji.

 Bogate źródła NNKT to między innymi ryby i owoce morze, które powinny wejść na stałe do naszego jadłospisu. Oprócz tego, warto spożywać orzechy i wszelkiego rodzaju nasiona, a w szczególności nasiona konopne, chia i siemię lniane.

 

  1. Cynk i selen
  2. Niedobór cynku przyczyna się do spadku męskiego libido. Tabletki na erekcję zawierają cynk, gdyż zwiększa on poziom wytwarzanego testosteronu. Niedobór tego minerału można wykryć poprzez badanie krwi.

Produkty bogate w cynk to – owoce morza, ryby morskie, orzechy, pestki dyni i wszystkie produkty pełnoziarniste.

 Selen to silny przeciwutleniacz, który zwiększa odporność organizmu. Większość zapasów selenu jest zmagazynowana w jądrach. Wspiera usuwanie metali ciężkich z organizmu wiążąc ich cząstki we krwi.

Bogatym źródłem selenu są podroby zwierzęce. Poza tym można go znaleźć, również w rybach morskich, czosnku, grzybach i roślinach strączkowych.

 

  1. Tyroksyna

 Hormon wydzielany przez tarczycę, odpowiada za wiele procesów zachodzących w organizmie. Poprawne funkcjonowanie tarczycy zapewnia nam wysoką sprawność seksualną i trwałą erekcję.

 Do produkcji tyroksyny potrzebne są – witamina B, C i E, cholina, jod i białko.

 

  1. Inozytol

 Znana również pod nazwą witamina B8. Wysoka jej zawartość występuje w męskim nasieniu. Aminokwas lecytyna to jedno z jej najlepszych źródeł. Produkty bogate w lecytynę to – orzechy, zielone warzywa, nasiona słonecznika, podroby (głównie wątroba), żółtka jaj i rośliny strączkowe.

 

Podsumowanie

 Do naszej codziennej diety powinniśmy włączyć, przede wszystkim ryby i orzechy, które uzupełniają większość niedoborów wymienionych wyżej substancji.

 Oprócz tego zadbajcie o odpowiednią  dawkę wysiłku fizycznego i wysokiej jakości tabletki na erekcję, które pomogą Wam wrócić do pełni wigoru seksualnego.

 

 

 

 

ZAMÓWIENIE TEL

tel : 889 432 359
Pon-Pt 10-20

ZAMÓWIENIA SMS

tel : 889 106 395
Pon-Nd 24h

ZAMÓWIENIE e-mail

sklep@upmen.pl

0 komentarzy